8 Ağustos 2011 Pazartesi

EVLENDİM:) ve TEŞEKKÜR EDERİMLER :D


Eşim veeeee Bendeniz :)

2 TEMMUZ 2011 CUMARTESİ GÜNÜ EVLENDİM.
Genç yetenek Memo :)
Tüm mükemmelliklerin birarada bulundugu özel bir gündü. Herşey istediğim gibi gelişti çok şükür . provamda cinnet geçirdiğim saçım deli kaprıslerimi çeken VAS Kuaför Mehmet arkadaşımın bana olan sabrı ile tam istediğim gibi oldu , gelin arabam rüyalarımda üstünde idi mükemmel insanların çalıştıgı SUBALİNE
Sercan
Harika arabamız :)
ve tabiki mükemmel neşesi ile bize enerjisini tüm gününü ayıran Soner'e sonsuz teşekkürlerimi söylemeden geçemem ve foto çekimlerimiz eğlenceli anlarımızı yaşadışımız bir an daha eklendi ardından gittiğimiz nikah salonumuz heyecanla denilen evetin sonunda tabiki beklenen an zafer benim ayağa tarafımca basılmıştır. 45 numara ayagı bulmak hiçde zor olmadı :) tabi bize yanımızda eşlik eden hınca hınç dolu salondaki misafirler geldikleri için tekrar teşekkürlerimi iletiyorum buradan iyiki erkenden yazmışım davetiyeme biraz onları sıcakta bekletmiş olsakta herbiri bizim özel anımıza şahitlik edebildiler :)



mükemmel dostlarım :)
ardından gelişen eğlenceli oyunlu halaylı bir kokteyl mükemmel suumları ile Alperes organizasyonada teşekkürlerimizi sunarım mükemmel tazelikte sunulan ürünleri ile bizleri memnun bıraktılar . Akşamın ilerleyen dakikalarında Beyzade Fasıl da bitirilen neşeli bir gece ve eve dönüş. Hepsi ve herkes mükkemmeldi . Tabiki eşim ve söylemeye gerek bile yok bu kadar mükemmelliğe can veren BEN :) Herkese sonsuz teşekkürler gecikmelide olsa ....