2 Eylül 2011 Cuma

DÜN GECEKİ DEPRESYON NASIL ATLATILDI ?

Dün yaşamış oldum panik atak ve depresif antipatik ruh halim hayatımda ilk kez bu kadar yogun olarak beni etkilemişti . Hatta hiç çıkış yolu yok kendime gelemeyeceğim diye düşünürken
sabahın 06:30 unda terk edilen sıcacık yatağım ve kocacığım dan sonra akşamın 20:30 unda sinirli ruh hali içerisinde eve varışta olmak beni baya bi zorladı .ama evde benim asık suratıma karşılık bekleyen güzel bi kucaklama o an olmasada kısa bi süre sonra beni kendime getirdi tekrar gülümsemek o an için benim için inanılmaz birşeydi çünkü tüm gün kendimi mutlu etmek için bi sürü uğraş vermiştim ama olmamıştı .sonra anladımki bu koca tatilde evde tek başına bırakılan kocama bi yandan canım sıkılırken bi yandanda kendi tek başınalıgıma sinirleniyordum,çalışmak zorunda oluşuma ve sonucunda hiçbirşey olamayışına ... onunla vakit geçirememek beni dahada üzüyordu ama onun bana olan olumlu yaklaşımı benı birazda olsa kendime getirdi .3 yıllık birlikteliğimde bile onunla daha cok görüşebilirken şimdi nedense onu göremiyorum bile sadece 1 bucuk saat koskoca 24 saat içerisinde çok acımasız bi zaman dilimi kimine göre normal olabilir ama benim için büyük bir problem ...