11 Haziran 2011 Cumartesi

güzel bi gün

sabahın 6:00sinda kalkıp gelmiş olsamda işyerine pazar günü olmasına rağmen bugun içime bi anda bisevinç dogdu hep olumsuz olmamam gerektiğini düşündüm ,şu sıralar vermiş oldugum mücadele beni iyice hırçın huysuz lafını esirgemez kıldı tüm bunlara rağmen aldığım elma şeklindeki ampüllerim beni mutlu kılmaya yetti tadilatt olan ev aşaması insanı gerçekten yıpratıyor herkese herseye agrasif oluyor insan tüm bunlar üstüne evlilik hazırlıkları baya bi olumsuzluğa sebep oluyor ama herşey birşeyler öğretiyor insana evimin mutfak kısmını düşlüyorum daha önce yayımladıgım yeşil beyaz mutfağımı yaptırmayı başardım :D ve onlara uygun koyu pembeli yeşil yapraklı elmalar aldım bundan sonraki aşamada ikea daki pembe sandalyeleri almak şuan indirimde ve bi an önce onları almayı istiyorum 2 adetcik ardından 22.06.2011 tarihine hazırlanmakta olan mobilyalarımı bekleye durcam ve tabi onları dolapların içlerine girecek olanları yerleştirme kısmı geriye kalacak :D ve tüm bunlar için sadece 20 günüm kaldı 2 temmuz 2011 e az kaldı :D