26 Mayıs 2011 Perşembe

EVLENMEK?

valla ne diyim güzel bir amaç uğruna çekilen bilimum eviyet evlenmek güzelde bide şu işleri yapcak biri olsa sizin yerinize hoş olsada ben onu bile dert ederdim ya .
ev belirleme ile başlayan bu zorlu maroton kiracını çıkması ile tam sona erecek derken facia eski evin tadilatı girdi araya evdeki hesap çarğıya  uymadı evinmi var derdin var derlerde inanmazdım .
kiracı gitti oh be diycek yere bu sefer o gitti beteri geldi ev tadilatı yapacak olan ustalar sağolsun kıt kanaat çalışan kafası ile beni 1 saatte deli etmeyi başardıgı gibi dertsiz kalmayan başıma birkaç çorap daha örme yetisini günden güne geliştirmeye devam ediyor ve etmekte
diğer bir aşama içi boooomboooş olan evceğize birsürü eşya almak gerekliydi 2 3 hafta üst üste sülale boyutu gidilen mağazalar ve sonunda alımı başarılmış ürünler aldık almasınada evde koyacak yer yok hoş bide onların yapım aşaması varki sonucunu beklediğimiz inşallah tam zamanında teslim edecek olurlar yoksa bu gidişle içi boş bi eve gelin olma riski beni günden güne delirtmekte
diğer bir problemo nemo konusuysa gelin kız olacak adayların kilo problemi kimi almak kimi vermek ister tabi geneli vermeyi tercih ederki bende genele uyanlardanım bi yandanda git git git güzelim diye seslendiğim kilocanlarıma merakla veda busesi şarkısını gönderiyorum
bunlarla bitmiyor tadi davetiyesi ıvırı zıvırı kınası müziği derken kafamda kocaman bi düşünememe boşluğu davetiyeler hazıda onca işin arasında ne ilk dans müziğimi edindebildim nede kınada çalınacak olan genel bi müzik konseptini anlıycanız tüm derdim bitmiş gibi ben işte bunlara taktım
tabi en büyük problem evleniyoruz ama eksilerden kurtulamayarak evliliğe 1 - 0 yenik başlıyoruz maddi bi göçertme yaşıyoruz yaşamayada devam edeceğiz
he tüm bunlara cabada iş yogunlugu stresi sıkıntısı kovalamacası kışkışlanması
hayatta karşınıza çıkan saçma sapan apık sapık incanlarda extra extra size engel olmaya çalışsalarda
tüm bunlara rağmen onunlaaa birlikte sadece ikinize ait kimsenin size sınır koymadığı engellenmediğiniz bir hayata adım atıyorsunuz işte bu tüm bunlara değer .....................