30 Nisan 2011 Cumartesi

UYKULUYUM UYKULUSUN UYKULU UYKULUYUZ UYKULUSUNUZ UYKULULAR

EVET UYKU AYRILMAK İSTEMEDİĞİM SICAK YATAĞIM ,YUMUŞACIK YASTIĞIM,PUFİDİK YORGANIM VE BEN

İstanbul'da yaşamak istiyorsan dilediğin gibi bi hayatı istiyorsan sabah 6:30 otobüsüne binmelisin binmelisinki 7:00 de iş başı yapabilesin o kadar güzel rüyaların içinden sıyrılmak giyinmek dişlerini fırçalamak ve azıcıkta olsa sacını başını düzeltmek çok zor bi hal hiç kimse beni sanırım bu hayata alıştıramıyacak ama bi yandanda düşünüyorum 9:00 İstanbul gibi bi yerde işte olmak içinde sabah 7 de en geç uyanmak bu dediklerimi yinelemek ve 8 de en geç durakta olmak gerekmekte iş yeriniz tabi 1 vesaitse yoksa imkansız belki benim gibi 5 dakika aralıklarla kalkan bi otobüse sahipsinizdir  ama 30 dakika otobüs kuyrugunda beklersiniz tabi şanslıysanız oturabilirsiniz yoksa herçeşit insanla karşı karşıyasınızdır.yüksek ses müzik dinleyenmi ,deli gibi iğrenç parfumlare boğulup senide yanında ecele sevk edenmi ,üstü başı ağzı kokanmı , pasaklı olanmı, fortcusu tacizcisi artık kime denk gelirseniz tabi arada hoş sohbet edeceğiniz insanlarda olmuyor değil hani : ) Bu sebepten düşünüyorum ve aslında uykusuz kalsamda halime şükrediyorum İstanbul 'un en boş saatlerine sahip oluyorum otobüste tek başına oturup istersem yüksek sesle müzik dinliyorum yanımda tacizcimi var  ağzı kokanmı var derdim yok rahat rahat işe gelebiliyorum tek sorunum uykusuzluk ,uykuya doyamama uyku uykunun uykusuna muhtactır durumları vs ...