20 Şubat 2011 Pazar

5 YIL SONRA NEREDE OLMAYI HEDEFLİYORSUNUZ...


Bi zamanlar çok sık karşılaştığım soru tipi !
en son 2-3 ay önce karşılaşmıştım  suan çalışıyorum ,
Ama içimde kaldı diyemediklerim  binlerce kere şuan başvurduğum bölümü istemediğimi hayallerimin bir öss ile yıkıldığını ve sonrasında da kendi  SS ‘lerim ile de bu yıkımın üzerine yanlış inşaatlar yaptığımı haykırmayı isterdim.
Bu sorunun cevabını aslınca çok öncelerdir biliyordum ama üzerine gidemedim hep başka başkalıklar  girdi araya öncelikler mecburi rotasını çizdi bana kalansa oyunu kuralına göre oynama çalışmalarımdı.
Benim hedefim bundan sonra kendim için çalışmak olacak  yani diyceksiniz ki insan zaten kendi için çalışır ama bu başka kendi isteklerimi gerçekleştireceğim günün hayali için çalışmak ve çalışmak istediğim şekildeki kıvama gelinceye dek yoğrulmak artık kendi ekmeğimi kendim karmayı istiyorum fırında pişmiş ekmek lezzetini yitirdi benim dünyamda.
Bambaşka hayallerin dünyasındayım şimdi
benim için büyük başkaları için küçük hayallerim var …
 İPUCU MU?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder