13 Ocak 2012 Cuma

YENİ YIL VE YENİ KARARLARIM

2012 ye başladığımda düşündümde hayata dair aslında yapmak istediğim öyle çok şey yokmuş gibi hissetsemde çok şeyin var oldugunu anladım . İlk amacım borçlarımdan sıyrılmak olacak Ailemin bana en önemli kattığı değer bu idi. Evlilik sürecinde  borç olmadan maalesef ki evlenilemiyor. Bizde elimizden geldiğince az borçla tüm bunların üstesinden geldik . ama bünye bu ya azıcık borcu bile kaldıramıyor kendimi üzerimde tonla bir ağırlık hissederken buluyorum .2. kararım ise klasikleşmiş bir dilek olsada tüm insanlık için artık bu konuda dibe vurduğumu düşünüyorum kendime yeni bir görünüm kazandırmak . Yıllardır istediğimi kendim için istemek farklı bir karar oluyor . Kendime günlük sözler veriyorum azıcık aşıyorum azıcık daha iyi oluyorum ama günlük söz verdiğim için kendimi mutsuz hissetmiyorum bügünde biticek sonra yarın diye kendimi bir nebze kandırıyorum ama işe yarıyor. 
3. isteğim hayatım boyunca birşeyleri dizeyn etmek istedim ama bir türlü istediğimi uygulayamadım sonunda karar verdim Bebek kıyafetleri yapmak istiyorum şeçitli farklı genelde tabi kız çocuklarına özel olmasını istiyorum . Hayata dair vaktim çok az ama istediklerimide bir şekilde karşılamam gerekiyor.O halde az uyumalıyım ve aslında belki ilk olmalı ama kendimi şu sıralar manevi yönden çok eksik hissediyorum bunun içinde bazı çalışmalar yapmak istiyorum .Eski beni daha iyi bir ben haline getirmeliyim. İçimde bu yönde bir gelişme var ve kendime ilk kez inanıyorum .Beynimde tonla proje var ve bunları bir şekilde beynimden çıkaracağımı hissediyorum . Ailemi seviyorum eşimi seviyorum işimi seviyorum ve bunları yapmam için bi engel yok . 
Herkese huzurlu ,sağlıklı ve bol kazanclı yıllar diliyorum .
Yeni yılın ilk yazısınıda yazmış bulunmaktayım:)